Chytání č.1

6. dubna 2014 v 20:46
Rozhodneš jít hned po první cestě. Pokemoni jsou zde od levlu jedna, což by mohl tvůj pokemon zvládnout, ale najdou se zde i slnější. Rozhodneš si zkusit štěstí a začneš si obhlížet terén.
Když sis ho obhlédnut tak se rozhodneš proč si někoho nechytit:
1.Jakého pokemona chytáš
2.Kým ho chytáš
3. Přátelství nebo boj
4.Příběh

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Raianeyra Raianeyra | 15. dubna 2014 v 12:46 | Reagovat

1. Purrloin
2. Torchic
3. Boj
4. Rozhodla jsem se jít chytit nějakého pokémona a rozhodla jsem se jít po první cestě. Zdálo se ale že mám na pokémony smůlu. Nedařilo se mi najít ani jednoho. To bylo jako naschvál. Jdu proto dál a vytáhnu z kapsy pokéball s Torchicem. "Pojď ven kamaráde." Řeknu a pustím Torchica. Ten se rozhlédne kolem a pak na mě. "Pomůžeš mi najít nám nového kamaráda." Řeknu mu a on přikývne. Spolu se pak vydáme dál. Konečně se nám podaří nějakého pokémona zahlédnout jak mizí v křoví za námi a můj batoh byl nějak podezřele lehčí. Hned se proto za tím pokémonem s Torchicem rozběhneme. Po chvilce najdeme u jezera, jestli se to tak dalo nazvat, Purrloina jak si zkoumá můj Pokédex. Byl roztomilý ale to nic neměnilo na tom že mě okradl. "Ty malej mizero. Vrať mi to." Řeknu naštvaně a Purrloin se na mě překvapeně podívá. "Zaútoč na něj Písečným útokem Torchicu a seber mu ten Pokedex." Přikážu Torchicovi a ten mě poslechne. Osobně si ale myslel že by stačilo si s Purrloinem promluvit. Písečným útokem Purrloina krátce zmate a rychle mu vezme Pokédex, který si schovám do batohu aby mi ho už nemohl vzít. Mezitím ale Purrloin na Torchica zaútočila  než jsem ho stihla varovat, útok ho zasáhnul. "Vzpamatuj se Torchicu a oplať mu to Škrábavým útokem." Přikážu a Torchic poslechne a zaútočí na Purrloina. Ten ale sám taky zaútočí a překazí Torchicovi útok. "Použij nedřív Písečný útok a pak hned Klovavý útok." Přikážu Torchicovi a podívám se jak účinné jeho útoky jsou. Kupodivu se Torchicovi povede Purrloina zaskočit s Klovavým útokem. Já si z kapsy zatím vytáhnu prázdný pokéball, pro jistotu. "Zaútoč Vrčením." Přikážu Torchicovi a  překazíme tak útok Purrloinovi. Pak po něm rychle hodím pokéball a čekám zda se chytí...

2 Daky Daky | 15. dubna 2014 v 17:01 | Reagovat

[1]: Nechytil :D

3 Tamara Tamara | 21. dubna 2014 v 13:42 | Reagovat

Tamara
Lilipup
Snivy
Přátelství
Příběh......................
Přišla jsem na louku a koukla se kolem viděla jsem malého Petilil. Rozběhla jsem se za ním. Běžela jsem do hlubokého lesa. Před námi byla velká hora. V ní byla jeskyně. Opatrně jsem do ní vstoupila. Pak jsem se ale jako strašpytel vrátila před jeskyni. Vzala jsem si pokeball a hodila ho do vzduchu. Vedle mě si stoupla Snivy. Jakmile uviděla tu jeskyni zapištěla. Skočila mi do náruče a začala drkotat zuby. Byla tam opravdu velká zima.* Nesmíme se ale bát. Musíme být odvážné.*  Snivy kývla a pak si zakryla oči. Opatrně jsem vešla do jeskyně. Bylo tam nádherné jezírko. Snivy se podívala ale hned zase zakryla oči. Byl tam uprostřed jezírka malý Lilipup. Snivy se koukla ale pak omdlela. Lilipup měl poraněnou tlapku. Horlivě fňukal. Chtěl na břeh. * Neboj se maličký. My ti pomůžeme jak s tou nohou tak i stím se dostat na břeh.* Skočila jsem do vody a Snivy nechala na břehu. Popadla jsem Lilipupa, ale i opatrně aby ho to nebolelo. Pořád fňukal. Dala jsem ho na břeh a trochu jsem píchla do Snivy. Snivy se na něj kouknula ale pak zase omdlela. Já jenom zakroutila očima a vzala jsem Lilipupa do náruče a začala ho hladit po bříšku aby se uklidnil. Skoro spal. Já vzala opatrně trn z malého keře a vyndala jsem mu kamínky z tlapky. Trochu sebou škubala ale vydržel to. * To bude dobré. Jenom to vydrż.*  Lilipup kývl a zaťal zuby. Já vzala mokrou látku a vytřela mu ránu. Já potom vzala obvaz a zavázala mu zraněnou tlapku. Lilipup se postavil ale hned zase spadl. Spadl přímo na Snivy. Snivy se zvedla a hned začala hubovat.* Snivy sni sniv snivy sniv. Snivy sni sniv snivy sniv.( Co si to dovoluješ,  padat na mě. Co si to dovoluješ,  padat na mě.) * Takhle to řekla asi osmkrát. Pak se na ní Lilipup podíval psíma očima. Snivy se usmála a objala ho kolem krku.* Bude to chvíli čekat neż začneš znovu chodit * Lilipup smutně zafňukal. Zachumlal se mi pod ruku a tam přestal fňukat. Já ho začala hladit.* No co kdybychom ti pomohli se uzdravit?  Myslím ti že by si se přidal ke mě a k Snivy do rodiny. * Snivy se usmála a položila mi ruku na koleno. Já před Lilipupa postavila pokeball a usmála jsem se. Lilipup opatrně šáhl na pokeball. Uż byl ve vnitř. Pokeball začal pípat.......................

4 Daky Daky | 21. dubna 2014 v 14:49 | Reagovat

[3]: Lilipup váhá, ale pak se otočí a u stromu se objeví jeho rodina. "Li Lilipup," řekne a dobelhá se k ostatním Lilipapům.

5 Tamara Tamara | 21. dubna 2014 v 18:57 | Reagovat

Na obličeji jsem měla slzy. Snivy také nevipadala moc nadšeně.* Tak tohle je tvoje rodina.* Lilipup kývl. Trochu mě šťouchl do kolene a usmál se na mě. Já ho obejmula a tekli mi slzy. Lilipup na mě smutně koukal.* Tak mi tu dneska se Snivy přespíme. A ráno bych ti ještě převázala tu tlapku.* Usmála jsem se stále se slzama v očích. Lilipup nadšeně kývl. Já jsem postavila stan a šla jsem si lehnout. Po dnešku jsem byla unavená. Snivy hned usnula. Já. Jsem ještě chvilku házela aporty ostatním Lilipupům. Malý Lilipup se na ně koukala z mojí náruče. Já jsem ho potom položila na trs trávy a šla spát. Na pařez před stan jsem ještě nechala ležet pokeball, kdyby si to chtěl Lilipup rozmyslet,  nebo nějaký Lilipup by chtěl k nám. Já jsem hned usnula....Zdálo se mi o tom že vyhrávám se svými pokemony které ještě nemám,  stuhy a odznaky.

6 Tamara Tamara | 22. dubna 2014 v 20:17 | Reagovat

Ahoj. Promiň že to tak trvalo. Moc ráda podřimuju* Usmála jsem sw a Lilipup kterého jsem našla vedle sebe na spacáku taky. Vedle něho spalo ještě šest Lilipupů. Já je dala všechny ven. Pak jsem vzala mokrou látku a nový obvaz.* Tak pojď Lilipupe. Převážu ti tu tlapku.* Lilipup se mi achoulil do klína a vystrčil tlapku. Já jí rozvázala. Měl tam trochu hnisu.* To musíme dát pryč. Nebo dostaneš otravu krve.* Lilipup se viděsil. Snivy ho ale chytila a usmála se na něj. On dostal odvahu a zavřel oči. Vzala jsem trn a vyřízla jsem mu hnis. Zapištěl a rozbrečel se. * pššš. Tu bude dobrý* Utišovala jsem ho. On se utišil, ale pořád mu tekli slzy. Vyčistila jsem mu tu tlapku a dala mu na ní obvaz.* Tak. Zítra už pudeš normálně chodit.* Lilipup se usmál a dal mi pusu na tvář. Já se začervenala a položila ho na zem. Dala jsem mu pusu na čelo. * Bude se mi po tobě stýskat. Doufám že si na mě někdy vzpomeneš.* Lilipupovi tekli slzy.* Lae kdyby sis to rozmyslel,  tak tady máš jeden ball. Budeme kousek od sud stanovat. Tak puď přijď s pokeballem a vrať ho,  nebo přijď a putuj s námi. Tak si to nech projít hlavou.* Usmála jsem se a zamávala mu na cestu. Snivy mu dala ještě pusu a taky se rozloučila. Já když jsem odcházela z jeskyně tak jsem se ještě ohlídla a koukla na něj se slzama v očích...........

7 Daky Daky | 23. dubna 2014 v 15:02 | Reagovat

[6]: Lilipup se otočí a s ostatními uteče do lesa

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.